Finska Tikkurila ulazi na hrvatsko tržište Finska Tikkurila ulazi na hrvatsko tržište
ZAGREB – U četvrtak, 12. listopada, u hotelu Westin održano je predstavljanje finske tvrtke TIKKURILA, jedne od vodećih europskih proizvođača dekorativnih i zaštitnih premaza,... Finska Tikkurila ulazi na hrvatsko tržište

ZAGREB – U četvrtak, 12. listopada, u hotelu Westin održano je predstavljanje finske tvrtke TIKKURILA, jedne od vodećih europskih proizvođača dekorativnih i zaštitnih premaza, sa 155 godišnjom poviješću i tradicijom.

Ekspanzija TIKKURILE od prije 30-tak godina s finskog na druga skandinavska i europska tržišta rezultirala je situacijom u kojoj danas ova kompanija ima proizvodne pogone u 9 zemalja, posluje u njih 20 i zapošljava približno 3500 zaposlenika, a od 2011. prisutna je i u našoj regiji zahvaljujući akviziciji tvrtke Zorka Color iz Šapca.

Prošlotjedno predstavljanje TIKKURILE bila je ujedno i najava ulaska ove značajne tvrtke na tržište Hrvatske.

Generalni direktor TIKKURILE za regiju gospodin Đoka Janjušević istaknuo je vrijednosti koje  kompanija donosi:

„Danas smo izloženi trendovima na brojnim segmentima koji oblikuju naše poslovno okruženje i koje moramo pratiti i uvažavati ukoliko želimo dugoročan opstanak. Kompanija Tikkurila postoji 155 godina i upravo to svoje dugo i uspješno postojanje pripisuje permanentnom uvažavanju trendova, primjeni inovacija i praćenju potreba potrosača.

Pored socio-demografskih promjena, procesa globalizacije i digitalizacije, sve više pozornosti posvećuje se održivim i ekološkim rješenjima, što nas posebno veseli, s obzirom da smo kompanija koja je ovim putem odavno krenula.

TIKKURILA primjenjuje nove tehnologije i materijale u skladu sa svim definiranim zahtjevima i ekološkim standardima, želeći istaknuti kako budućnost naseg životnog okruženja isključivo ovisi od nas samih i zbog toga se moramo svi potruditi da ga zaštitimo i očuvamo.
Potvrda naše ekološke orijentacije, kao proizvođača boja i lakova, je da preko 300 proizvoda u našem portfoliu sadrži oznaku EU Ecolabel i preko 70% asortimana je na vodenoj osnovi. Naši potrošači znaju da su birajući TIKKURILA proizvode odabrali vrhunsku kvalitetu, ekološke i dugoročne proizvode“ – izjavio je generalni direktor gospodin Janjušević.

Vodeći računa o zahtjevima i potrebama tržišta, kompanija TIKKURILA je svoj portfolio proizvoda maksimalno razvila nastojeći ponuditi sva rješenja za vanjske i unutarnje zidove, drvene i metalne površine, putove, krovove, antikorozivnu zaštitu, podove, funkcionalna i efekt rješenja i ujedno uvažavajuci sve građevinske, zdravstvene, ekološke, estetske i arhitektonske standarde uređenja prostora.

„TIKKURILA inspirira ljude da izraze svoje ideje kroz boje nudeći im raznovrsna i inovativna rješenja. Svoju inovativnost najviše izražavamo kroz funkcionalne proizvode, jer upravo s njima želimo našim korisnicima pružiti mnogo više od klasične boje na zidu, jer su u pitanju boje koje brinu o našem zdravlju i to preventivno.

Tu su antialergijske, antibakterijske, antifungicidne boje, ali i efekt boje koje zidove čine dodatno funkcionalnim: efekt školske ploče, magnetic boja, boja koja svijetli u mraku i sl.
Vjerujemo da s našim proizvodima donosimo nešto što je novo, kvalitetno i drukčije za sve potrosace na CRO tržištu.“ –  izjavio je gospodin Janjušević, generalni direktor TIKKURILE.

TIKKURILA, kao društveno odgovorna kompanija, nastoji pomoći kako ugroženim osobama, ustanovama koja skrbe o potrebitima, tako i mladima, studentima arhitektonskog fakulteta i viših, srednjih građevinskih škola u smislu pružanja praktičnih obuka i edukacija.

„Sudjelovali smo kao donator u kompletnom renoviranju bolničkih centara, donirali boje i premaze potrebne za obnavljanje domova za djecu i omladinu s teškoćama u razvoju, donirali hranu prihvatilišima za odrasle i starije, obnovili više punktova javnih kuhinja, što je samo početak pomoći koju ćemo nastaviti pružati ustanovama u regiji.Do kraja godine u planu je donacija za uređivanje odjela Klaićeve bolnice u Zagrebu čime se navedena praksa nastavlja i u Hrvatskoj.“ – istaknuo je na kraju gospodin Janjušević.

Foto: Ekovjesnik

SPONZORIRANI ČLANAK

Komentari

Marin Fran Informativni urednik / Novinar

Glavni urednik informativnog programa Petrinjskog radija. Osim o informativnom programu, Marin Fran je posvećen i radijskom programu, tako da osim pisanja vijesti, Marin je i voditelj te urednik nekoliko emisija u programu Petrinjskog radija, kao što su emisija Trenica, A sada vi te Zvona Svetog Lovre.