Izbornik
Share on facebook
Share on twitter
petrinjkarobnakucavirutlana

Jeste li posjetili Petrinjku – virtualnu robnu kuću? Kupuj domaće i ostani doma!

PETRINJA – Kako bi okupili sve petrinjske trgovce, prodavače, OPG-ove, obrtnike i ostale na jednom mjestu, obzirom na novonastalu situaciju po pitanju koronavirusa kada je većina objekata radi prevencije zatvorena, Robert Groza osmislio je Petrinjku – virtualnu robnu kuću koja je upravo kreirana s idejom da na jednom mjestu građanima predstavi lokalnu ponudu proizvoda i usluga.

„Svi znamo što se događa oko nas, sjedimo doma i pratimo vijesti. Primijetio sam, a i osjetio na svojoj koži zbog trgovine Proxima, da su proizvođači i mali trgovci u jako neravnopravnom položaju u odnosu na velike trgovačke lance. Mali proizvođači ne mogu prodavati svoje proizvode na tržnici, ali te iste proizvode možeš kupiti u trgovačkom centru“, započeo je Groza te dodaje kako veliki trgovački centri imaju svoje Internet trgovine, dok jako malo malih i srednjih trgovaca ima svoje web trgovine.

„Vidio sam na Facebooku da su se proizvođači po cijeloj Hrvatskoj počeli organizirati u grupe po toj društvenoj mreži, što je odlična ideja. I u Petrinji je organizirana grupa „Petrinjci OPG-om na koronu“, čiji sam član. Međutim, čini mi se da takve grupe imaju jednu manu. Svi nude, traže i komentiraju na istom mjestu, pa zna biti pomalo nepregledno. Nakon nekog vremena sam se sjetio da bih mogao napraviti internetsku trgovinu koja bi, slično kao i grupa na Facebooku, na jednom mjestu okupila lokalne prodavače i trgovce, sve koji nude neku uslugu i kupce“, dodaje Groza.

Svi koji se registriraju u ovu virtualnu robnu kuću, mogu besplatno otvoriti svoju virtualnu trgovinu i mogu u njoj ponuditi svoje proizvode i usluge. „Kupci koji dođu u Petrinjku mogu te proizvode naručiti kao u klasičnoj Internet trgovini. Ubace ih u košaricu i naruče. Prodavač će dobiti obavijest da mu je stigla narudžba te će kontaktirati kupca. Kupci mogu odmah i direktno kontaktirati prodavača jer svaka virtualna trgovina ima svoje kontakt podatke koje prodavači unose“,objašnjava Groza.

Iako je Petrinjka – virtualna robna kuća otvorena prije par dana, već sada ima desetak prodavača koji nude svoje proizvode, kao što imaju više od 50 registriranih korisnika. Groza dodaje kako dnevno imaju oko 500 posjeta na stranici. „Zbog odlične reakcije ljudi, uvjeren sam da će projekt nastaviti raditi i nakon što ova kriza prođe te da ćemo uspjeti organizirati lokalnu zajednicu da kupuju lokalno i da time pomaže lokalnim proizvođačima i trgovcima i jača lokalnu ekonomiju“, zaključio je Groza.

Mario Gršić

Mario Gršić

Svoj put na Petrinjskom radiju počinje 2009.godine kada prvotno započinje rad u ovom mediju putem Student servisa, a u stalni radni odnos primljen je 2014.godine. Od tada je osim u radijskom eteru i na novinarskim terenima te uređuje i vodi nekoliko emisija. Direktor Petrinjskog radija postaje 2016.godine.

NAJNOVIJE VIJESTI

X