U „Poslovnim zonama Petrinja“ besplatne edukacije za poduzetnike U „Poslovnim zonama Petrinja“ besplatne edukacije za poduzetnike
PETRINJA – U sklopu projekta „Potpora razvoju malog i srednjeg poduzetništva kroz izgradnju infrastrukture u Poslovnoj zoni Mošćenica-Poljana“, sufinanciranog iz Europskog fonda za regionalni... U „Poslovnim zonama Petrinja“ besplatne edukacije za poduzetnike

PETRINJA – U sklopu projekta „Potpora razvoju malog i srednjeg poduzetništva kroz izgradnju infrastrukture u Poslovnoj zoni Mošćenica-Poljana“, sufinanciranog iz Europskog fonda za regionalni razvoj, a u sklopu Intervencijskog plana, održava se trodnevna prva edukacija na temu digitalnog marketinga.

„Edukacije su namijenjene poduzetnicima, kako onima koji će započeti svojim poslovanjem u samoj Poslovnoj zoni u Mošćenici, ali tako i za sve ostale poduzetnike i za one koji to žele postati s područja Grada Petrinje. Edukacije će se održavati trodnevno, znači svaka edukacija po tri dana, a ovaj tjedan je edukacija o digitalnom marketingu, dok će idući tjedan biti druge teme. Također, još ću jednom naglasiti da je ovo jedan od najkonkretnijih i možda najvažnijih projekata za Grad Petrinju. Prijavitelj je Grad Petrinja u ukupnom iznosu od 27 milijuna kuna, od čega je otprilike 22 milijuna sufinancirano iz Europskog fonda za regionalni razvoj.“ – kazala je Jasmina Robinić, direktorica Poslovnih zona Petrinja.

Pozvala je i sve zainteresirane koji žele sudjelovati u ovoj prvoj edukaciji, koja će trajati do 16. studenoga, neka im se pridruže u prostorijama tvrtke „Poslovne zone Petrinja“ d.o.o. u ulici Braće Hanžek 19.

Predavač na prvoj edukaciji je Krešimir Koružnjak, product manager za digitalne edukacijske programe u Otvorenom učilištu Algebra, o samom predavanju je kazao: „Konkretno ćemo raditi najbitniju stvar u onome što smatramo temeljem digitalnog marketinga, a to su web stranice, odnosno ciljeve web stranice, strategije koje nam pomažu da te ciljeve razvijemo, kako povezati različite kanale, komunikacijske i društvene mreže, sustave i programe oglašavanja, kako mjeriti promet na internetu, jer je tu prednost digitalnog marketinga u odnosu na tradicionalni i kako to sve kombinirati na konkretnim primjerima i u dobroj praksi, te prikazati polaznicima da bi u konačnici oni to mogli primijeniti u svojoj djelatnosti kojom se bave.“

Komentari

Ivica Mioković Novinar / Sportski Urednik

Urednik, novinar i radijski voditelj na Petrinjskom radiju i Portalu 53. Novinarstvom se bavi više od 30 godina, a bogatu novinarsku karijeru ispunio je brojnim člancima i emisijama. Danas, osim novinarskog posla i izvještavanja sa brojnih terena, je glavni urednik sportske redakcije Petrinjskog radija i Portala 53, te vodi i uređuje sportsku emisiju Treće poluvrijeme.