Izbornik
epetrinja27052021

Odobren projekt e-Petrinja, dobivamo registar nekretnina, digitalnu pisarnicu, registar narudžbenica….

PETRINJA – U privremenim prostorijama petrinjske gradske uprave predstavljen je projekt Grada Petrinje i Javne ustanove Petrinjska razvojna agencija PETRA, a riječ je o projektu e-Petrinja. Željka Tonković, vršiteljica dužnosti ravnateljice PETRA-e je istaknula kako je projekt prijavljen na Javni poziv za sufinanciranje projekata primjene projekata Pametnih gradova koji je raspisan od strane Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.

„Sam javni poziv je bio raspisan krajem 2020.godine te su prijave bile otvorene od 13.12.2020.od 9 sati. Zašto to naglašavam, jer su prijave išle on-line i bilo je bitno da se što prije projekt prijavi i projekt je prijavljen unutar prve sekunde, što je garantiralo veću prolaznost projekta jer sami kriteriji odabira projekta nisu bili na bazi kvalitativnih kriterija već putem takozvanog najbržeg prsta, s time da je Grad Petrinja u suradnji s Petrinjskom razvojnom agencijom koja je pripremala samu prijavu, projekt je kvalitetno pripremljen te nije bilo razloga da kao takav bude odbačen“, rekla je Tonković.

Dodaje kako je vrijednost projekta 367 tisuća kuna, te je sufinanciran od strane Fonda sa iznosom od 293 tisuće kuna. „Sam ugovor o financiranju potpisan je 12.siječnja 2021.godine te je nakon potpisa ugovora započela provedba koja se odnosi prvenstveno na postupak nabave. Kada se nabava završi i provode, provodi se zahtjev za isplatu te se same aktivnosti kreću u implementaciju. Nakon što se odobri taj zahtjev za isplatu, iznose se isplaćuje u cijelosti do maksimalno odobrenog iznosa“, kazala je Tonković.

Ivana Kordić, privremena pročelnica Upravnog odjela za financije i nabavu je rekla više o samom projektu e-Petrinja. „Trenutačno je od sedam aplikacija koje se nalaze unutar projekta, ugovorene četiri aplikacije. Za njih je proveden postupak nabave i tri aplikacije su još uvijek u postupku nabave. Ono što je bitno naglasiti jest da je Grad Petrinja ovim projektom zapravo nastavio fazu digitalizacije gradske uprave i ono što je bitno u ovom trenutku reći, da ove četiri aplikacije koje su ugovorene, dvije aplikacije su one koje će Gradu Petrinji omogućiti bolje funkcioniranje, brže snalaženje i imanje dokumenata i podataka na jednom mjestu. Dok su druge dvije aplikacije nešto što će biti najzanimljivije građanima Petrinje“, kazala je Kordić.

Na jednom mjestu će tako građani moći vidjeti koje nekretnine posjeduje Grad, a isto tako tu je i registar gradskih narudžbenica i ugovora. „Jedna od aplikacija je registar nekretnina. To je aplikacija koja će u gradu na jednom mjestu sadržavati sve podatke o nekretninama koje Grada Petrinja ima i taj isti registar će biti povezan sa računovodstvenim podacima. Što znači da u trenutku dizanja ili spuštanja vrijednosti knjigovodstvene, će se u samom registru nekretnina te vrijednosti regulirati. Drugi je registar narudžbenica i ugovora. To je jedna aplikacija koja će omogućiti rad unutar samog sustava gradske uprave gdje će se u točnim i realnim vremenskim trenutcima točno znati investicijski proces u kojoj je fazi, ako imate ugovor na određeni iznos, samim dolaskom računa u digitalnom obliku će se povezivati sa tim ugovorom u aplikaciji, te se dolazi do jednog novog segmenta koji se pojavljuje u gradu, vezano za samu digitalizaciju, Grad Petrinja više neće ručno ispisivati narudžbenice nego će sve ići digitalnim putem što znači da će sve biti u aplikaciji“, pojasnila je Kordić.

Još jedna velika olakšica za građane stiže u obliku digitalne pisarnice. „Ono što je najzanimljivije za građane će biti digitalna pisarnica. Digitalna pisarnica će biti jedna aplikacija koja će omogućavati građanima Petrinje da sve svoje zahtjeve ili bilo kakve dokumente koji trebaju od Grada Petrinje, mogu zatražiti digitalnim putem. Odnosno mogu poslati mail na pisarnicu i ono će značiti zaprimanje samog predmeta kod nas u pisarnici. U tom trenutku, svaki građanin koji bude želio, može dobiti svoje korisničko ime i lozinku i pratiti kompletan proces gdje mu se predmet nalazi, u kojem upravnom odjelu se nalazi, koji službenik rješava njegov predmet te u kojoj je fazi rješavanje tog predmeta. Naravno u ovoj istoj fazi to ne znači da će digitalna pisarnica u potpunosti preuzeti taj dio da se neće moći ništa odrađivati na urudžbenom, znači i dalje će građani moći i na urudžbenom predavati svoje zahtjeve, ali oni koji to budu željeli moći će to napraviti putem maila i pratiti svoje dokumente kako sam objasnila“, rekla je Kordić.

Na samom kraju je najavila i aplikaciju transparentnosti putem koje će građani moći vidjeti sve troškove Grada i gradskih proračunskih korisnika. Tom prilikom je podsjetila kako Grad Petrinja na procesu digitalizacije radi već tri godine, kao što je podsjetila da je upravo za transparentnost, Grad u proteklih nekoliko godina dobivao visoke ocjene, vrlo dobar i odličan.

Mario Gršić

Mario Gršić

Svoj put na Petrinjskom radiju počinje 2009.godine kada prvotno započinje rad u ovom mediju putem Student servisa, a u stalni radni odnos primljen je 2014.godine. Od tada je osim u radijskom eteru i na novinarskim terenima te uređuje i vodi nekoliko emisija. Direktor Petrinjskog radija postaje 2016.godine.

NAJNOVIJE VIJESTI

X