Izbornik
radionicepetra170920211

Počeo novi ciklus certificiranih edukacija u Petrinjskoj razvojnoj agenciji PETRA

PETRINJA – Počele su edukacije za voditelja pripreme i provedbe EU projekata u organizaciji Petrinjske razvojne agencije PETRA. Time je naša razvojna agencija nastavila s certificiranim edukacijama koje se upisuju u e-radnu knjižnicu. Navedene edukacije se provode u okviru projekta Centar za razvoj poduzetništva PETRA.

Sve prisutne je na početku pozdravila ravnateljica PETRA – Petrinjske razvojne agencije Katarina Ivančić te je izrazila zadovoljstvo što su polaznici prepoznali vrijednost cjeloživotnog učenja i ulaganja u sebe. Naglasila je da ovaj tip edukacija omogućuje proširivanje znanja, povećava konkurentnost na tržištu rada, a s druge strane ojačava se samopouzdanje. Ravnateljica Ivančić je izrazila nadu da će jednom zajedno surađivati na nekom od projekata koje će razviti upravo polaznici edukacije budući da je za razdoblje od 2021.-2027. Hrvatskoj na raspolaganju oko 24 milijarde kuna i predviđena su ulaganja koja pokrivaju niz sektora od razvoja poduzetništva i civilnog društva do razvoja prometne infrastrukture, energetike, prirodne i kulturne baštine. Za kraj je ravnateljica Ivančić svima zaželjela da uspješno završe edukaciju.

Nakon toga je prisutne pozdravila voditeljica projekta Selma Buljubašić. Polaznike je ukratko upoznala sa samim projektom Centar za razvoj poduzetništva PETRA u okviru kojeg se provede edukacije. Projekt je sufinanciran iz Europskog socijalnog fonda, a svrha projekta je kroz provedbu edukacija i osnivanje INFO HUB-a doprinijeti poboljšanju socio-ekonomskih i životnih uvjeta na području grada Petrinje poticanjem jačanja kompetencija nezaposlenih na tržištu rada te poboljšanje poduzetničke klime kroz poticanje mikro i malog poduzetništva.

Vrijednost projekta je 916.860,23 kuna i projekt je usmjeren na nezaposlene osobe i mlade osobe. Kroz projekt će se održati cijeli niz edukacija čija je svrha unapređenje znanja, vještina i kompetencija u svrhu lakšeg snalaženja na tržištu rada. Voditeljica je istaknula da je svijet EU fondova zanimljiv, dinamičan, ponekad i stresan, a sam posao traži puno vremena, pažnje i koncentracije ali u konačnici donosi i puno zadovoljstva jer se vidi pozitivna promjena i napredak koju provedba projekta donosi sa sobom. Za kraj je polaznicima zaželjela uspješno praćenje i završetak edukacije te da se veseli suradnji s budućim kolegama.

Prisutne je zatim pozdravio Robert Babić, predstavnik Algebre i predavač. Robert Babić je viši savjetnik u WYG savjetovanju i diplomirani sociolog, posjeduje više od 13 godina ukupnog radnog iskustva u Hrvatskoj i u državama Zapadnog Balkana u području projektnog managementa na projektima vezanim za tržište rada, socijalno uključivanje i javno zdravstvo. Tijekom posljednjih 11 godina direktno je radio na izradi i provedbi brojnih projekata vezanim uz razvoj ljudskih potencijala koji su dobili potporu EU fondova (CARDS, PHARE, IPA, Program za cjeloživotno učenje) te održavao razne radionice na temu pripreme i provođenja projekta. Profesor Babić je polaznike upoznao da će kroz edukaciju naučiti sve što je potrebno da bi se napravio kvalitetan projektni prijedlog te da je naglasak na praktičnim vježbama uz pomoć kojih će polaznici razviti vlastiti projektni prijedlog. Naučit će tko može koristiti EU fondove, kakvi projekti se mogu financirati, gdje pronalaziti natječaje i kako ih tumačiti, naučit će uspješno provesti projekt i ostvariti maksimum odobrenih bespovratnih sredstava. Polaznike je upoznao sa sadržajem programa obrazovanja: EU fondovi i uvod u upravljanje EU projektima; Pristup logičke matrice projekta; Izrada detaljnih aktivnosti proračuna projekta; Priprema projektne prijave – rad u aplikacijskim obrascima; Osnove uspješne provedbe projekta; Praktični seminar: izrada projektnog prijedloga.

Nakon toga profesor Babić je dao riječ svojim budućim učenicima i polaznicima u želji da sazna njihovu motivaciju za pohađanje ove edukacije. Redom je riječ o mladim ljudima koji vide potencijal u EU fondovima i nadaju se da će kroz edukaciju razviti vlastiti projektni prijedlog, naučiti upravljati projektnim ciklusom te da će im to biti poslovni smjer u kojem će se razvijati.

Za kraj je voditeljica projekta još jednom sve pozdravila i zaželjela da zajedničkom sinergijom i radom poboljšaju poduzetničku klimu u gradu i naprave bitne korake prema smanjenju nezaposlenosti i ekonomskom rastu zajednice.

Polaznicima su podijeljeni pisani materijali za praćenje edukacije te su dobili male prigodne poklone koji su se sastojali od promotivnih materijala projekta Centar za razvoj poduzetništva PETRA.

 

Mario Gršić

Mario Gršić

Svoj put na Petrinjskom radiju počinje 2009.godine kada prvotno započinje rad u ovom mediju putem Student servisa, a u stalni radni odnos primljen je 2014.godine. Od tada je osim u radijskom eteru i na novinarskim terenima te uređuje i vodi nekoliko emisija. Direktor Petrinjskog radija postaje 2016.godine.

NAJNOVIJE VIJESTI

X