Za nešto više od 464 tisuće učenika hrvatskih osnovnih i srednjih škola 9. rujna počela je nova školska godina. U školske klupe sjelo je 318 tisuća osnovaca, među kojima više od 38 tisuća prvašića.
Početak škole predstavlja posebno uzbuđenje za prvašiće, jer za njih je to jedna nova situacija. Djeca dolaze u školu i mnogi tada počinju učiti čitati i pisati. Nekima čitanje i pisanje dolazi posve lako, no drugima to ide malo teže, što onda može utjecati i na njihov kasniji odnos prema školi.
Koje su to najčešće poteškoće u čitanju, pisanju, računanju i svladavanju gradiva, odnosno učenju s kojima se školarci mogu susresti; kako ih prepoznati i kako djetetu pomoći da se s njima nosi, u prvoj „Dijagnozi“ u novoj sezoni, doznali smo od magistre logopedije Katarine Matijević, voditeljice Kabineta za logopedsku podršku koji djeluje u sklopu Pučkog otvorenog učilišta Hrvatski dom Petrinja.
Emisiju možete poslušati ovdje: