Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova Europske unije 3. kolovoza je otvorilo novo savjetovanje na koje smo svi pozvani. Tema savjetovanja je: Nacrt prijedloga Programa društvene i gospodarske revitalizacije potpomognutih područja Sisačko-moslavačke županije pogođenih potresom.
Svrha izrade ovog Programa je predložiti strateška usmjerenja i posebne ciljeve djelovanja nositelja javnih politika, te sukladno tome predložiti mjere i aktivnosti kako bi se u razumnom roku ublažile demografske i materijalne posljedice uzrokovane potresom, te istovremeno dizajnirale pretpostavke za društvenu i gospodarsku revitalizaciju, odnosno jačanje konkurentnosti Županije u srednjoročnom i dugoročnom vremenskom razdoblju.
Savjetovanje je moguće pronaći na poveznici: https://esavjetovanja.gov.hr/Econ/MainScreen?EntityId=17226
Nadalje, Grad Petrinja je dao izraditi dva dokumenta:
- Disruptivni razvojni koncept Grada Petrinje (dokument je isporučio Rain Technologies d.o.o. u svibnju 2021.; cijena izrade dokumenta: 248.125,00 kuna)
- Procjena posrednih i neposrednih šteta od potresa i potreba sveobuhvatne obnove (dokument je izradila tvrtka T&MC Group u travnju 2021. godine; cijena izrade je 81.250,00 kuna)
Ovom prilikom pozivamo pre
dstavnike zainteresirane javnosti (tvrtke, obrte, poljoprivredna gospodarstva, javne ustanove, organizacije civilnog društva, građani Grada Petrinje) da najkasnije do 30. kolovoza 2021. godine dostave svoje prijedloge, komentare i primjedbe na sva tri navedena dokumenta.
Prijedloge, komentare i primjedbe možete slati:
- u elektroničkom obliku na [email protected]
- telefonski 044/400-603
- osobno (u uredima PETRA – Petrinjske razvojne agencije na adresi Ulica braće Hanžek 19)
Dragi sugrađani nadamo se da ćete na savjetovanje uključiti u što većem broju s konstruktivnim prijedlozima kako revitalizirati područje u kojem živimo. Nalazimo se u teškim i izazovnim vremenima i od krucijalne je važnosti da svi sudjelujemo u izradi strateških dokumenata jer će oni biti okosnica budućeg planiranja razvoja našeg kraja. – poručili su iz Gradske uprave.