Izbornik
skolaza50906202225

Robotičke radionice projekta „Škola za 5“ stigle i do „Loptica“

PETRINJA – U Osnovnoj školi Dragutina Tadijanovića u Petrinji provodi se projekt „Škola za 5“. Kako nam otkriva učiteljica Bojana Novaković, nakon potresa se posvetila donacijama i projektima vezanim za robotiku i poticanje STEM-a kod djece razredne nastave.

„Tako sam krajem prošle školske godine napisala jedan projekt naziva „Škola za 5“ koji je prošao na DM-ovom natječaju te smo dobili pametne ploče, opremu za robotiku i projektore u vrijednosti oko 40 tisuća kuna. Uz DM, donacijama za program robotike podržali su nas Rotary klub iz Osijeka, Narodne novine i M-San grupa te se svima zahvaljujem i želim poručiti da je ta sva oprema došla u dobre ruke i da se projekt kontinuirano provodi i provodit će se i dalje. Tijekom ove školske godine smo s time započeli u našoj Osnovnoj školi Dragutina Tadijanovića i svi učenici razredne nastave imali su se prilike okušati u kodiranju i programiranju robota“, rekla nam je Novaković.

Sada su ovaj svijet robotike i programiranja željeli približiti najmlađima, te je u Dječjem vrtiću Petrinjčica u skupini „Loptice“ održana robotička radionica. „Obzirom nakon svega što se dogodilo, moja je jako velika želja uključiti što više djece predškolske i niže školske dobi u ovakve radionice i edukacije jer sam taj Blue-Bot, odnosno robot s kojim smo radili, odličan je kao edukacijski set za upoznavanje djece s osnovnim pravilima programiranja, bežičnog upravljanja, a uz razvitak logičnog mišljenja i sposobnosti rješavanja problema kod djece. Robot sa zvučnim signalima komunicira s korisnikom, označava početak ili kraj zadane naredbe, različitim personaliziranim dodacima i zabavnim poligonima koji su djeci šareni i zanimljivi, svako korištenje tog robota dobiva drugačiji kontekst i otvara nove mogućnosti zabavnog učenja i rješavanja problemskih zadataka“, dodaje Novaković.

Dodatna zanimljivost za djecu je ta što je navedeni robot proziran te se mogu vidjeti sve njegove dijelove. „Robot uspostavlja interakciju s ostalim Blue-Bot robotima i zvučni i svjetlosni signali su im jako zanimljivi. Sama edukacija, trenutno za ovu manju djecu, odnosno djecu predškolskog uzrasta je zanimljiva jer razvija logično-matematičke vještine, uključuje razvoj mentalnog razmišljanja i shvaćanja matematičkih pojmova, veličine, boja, oblika, količine, brojeva, aritmetičkih znakova, razvrstavanja, a uz to djeci pomažu pri orijentaciji u prostoru, znači snalaženje u smislu određivanja što je lijevo, desno, gore i dolje, ono što će im trebati u prvom razredu. Uz to, dolazi do percepcije dvodimenzionalnih slika i pretvaranja tih slika u trodimenzionalnu konstrukciju“, otkrila nam je Novaković.

Na samom kraju se zahvalila Dječjem vrtiću Petrinjčica na suradnji, a nada se kako će s ovim projektnim aktivnostima nastaviti i tijekom iduće školske godine.

  • skolaza50906202221
  • skolaza50906202222
  • skolaza50906202223
  • skolaza50906202224
  • skolaza50906202225
  • skolaza50906202227
  • skolaza50906202228
Mario Gršić

Mario Gršić

Svoj put na Petrinjskom radiju počinje 2009.godine kada prvotno započinje rad u ovom mediju putem Student servisa, a u stalni radni odnos primljen je 2014.godine. Od tada je osim u radijskom eteru i na novinarskim terenima te uređuje i vodi nekoliko emisija. Direktor Petrinjskog radija postaje 2016.godine.

NAJNOVIJE VIJESTI

X