PETRINJA – Kabinet za logopedsku podršku, koji djeluje pri Pučkom otvorenom učilištu Hrvatski dom Petrinja, priključio se obilježavanju trećih Dana medijske pismenosti. Treći dani medijske pismenosti trebali su biti održani od 30.ožujka do 5.travnja u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i Ministarstva znanosti i obrazovanja, a sada su održani na daljinu, dok će se dio aktivnosti održati u predstojećim mjesecima.
Tim povodom petrinjski Kabinet za logopedsku podršku ove je dane obilježio sa jednom „webIONICOM“, odnosno web radionicom pod nazivom „Lažna/realna vijest“. Kako nam je pojasnila Katarina Matijević, voditeljica Kabineta za logopedsku podršku, ova web radionica je bila namijenjena učenicima od četvrtog do osmog razreda osnovne škole koji su uključeni u logopedski tretman u Kabinetu za logopedsku podršku.
„Deset sudionika ove radionice imalo je zadatak pročitati i isprezentirati vijest za koju smo procijenili je li istinita ili ne. Interaktivnim aktivnostima radili smo na poboljšanju vještine čitanja, prezentacijskih vještina, usmenog izražavanja, uz naglasak na kritičko promišljanje“, pojasnila nam je Matijević.
Podsjetimo, Kabinet za logopedsku podršku koji djeluje pri Pučkom otvorenom učilištu Hrvatski dom Petrinja i prošle godine je aktivno sudjelovao u Danima medijske pismenosti, te je za to dobio i posebnu zahvalnicu Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku.
Ovaj projekt provodi se već treću godinu za redom. Cilj ovog projekta, koji se ove godine poklapa s Europskim tjednom medijske pismenosti, je osvijestiti javnost o važnosti medijske pismenosti, osnažiti građane, posebice djecu i mlade za kritičko promišljanje medijskih sadržaja i pružiti podršku odgojiteljima i nastavnicima razvojem edukacijskih materijala za medijsko obrazovanje.