PETRINJA – Strukturirani tečaj „Introduction to the Finnish Education Model“ održan je u Helsinkiju, a cilj mu je bio otkriti i prenijeti sve tajne uspješnog poučavanja unutar finskog obrazovnog sustava. Šestodnevni tečaj obuhvaćao je predavanja o osnovama i pristupima unutar finskog kurikuluma i obrazovnog sustava koji se temelji na pojmovima dobrobiti učenika, suradničko učenje i pristupi usmjereni na učenika.
U sklopu Erasmus+ projekta naziva „Pogled u budućnost“, na navedenom tečaju sudjelovalo je pet učiteljica Osnovne škole Mate Lovraka Petrinja (Ljiljana Sigur, Jelena Keserović, Ivana Caban Augustić, Mirna Dejanović te koordinatorica projekta Jasna Anušić) zajedno s ravnateljicom Ankicom Krnjaić Magdić.
Sudionice tečaja tako su se upoznale s pojmom PERMA i njegovom primjenom u svrhu pozitivnog obrazovanja kojemu je glavna funkcija da učenici od malih nogu spoznaju pojam povjerenja i odgovornosti prema sebi i društvu.
„Svim sudionicima se najviše svidjela metoda ,,Stairs of Trust” na kojoj temelje upravljanje razredom (classroom menagment). Finsko školstvo stremi uvođenju modela kao što su ,,Open Learning Space” i ,,Deskless” koji daje potpuno novi način provedbe nastave i nastavnog procesa. Učiteljice su isprobale digitalne alate i izrađivale digitalne sadržaje uz pomoć aplikacija kojima se koriste finski učitelji. Studijskim posjetom Omnia Marketspace-u dobile su uvid u razvoj malog poduzetništva nakon završenog srednjoškolskog obrazovanja, a posjet knjižnici Oodi objasnio je zašto Finci doživljavaju knjižnicu kao osnovni stup čitalačkog odgoja i dobar temelj uspješnog školstva. Po završetku tečaja trebale su izraditi prezentacije na temelje naučenoga te razmijeniti ideje kako bi novo naučeno mogle primijeniti u sklopu zakonskih okvira RH i pravilnika u svojoj školi“, ističu iz Osnovne škole Mate Lovraka Petrinja.
Osim iz Hrvatske, na tečaju su bili učitelji iz Nizozemske, Njemačke i Francuske.