Izbornik
zivejaslice24122022223

U Petrinji ponovno prikaz živih jaslica, glazbeno-scenski prikaz „Noć malenih“

PETRINJA – U organizaciji Župne zajednice „Marijina legija“, u petrinjskom Gradskom parku na badnju noć organiziran je prikaz živih jaslica, odnosno glazbeno scenski prikaz Isusova rođenja pod nazivom „Noć malenih“.  Dok je lik Josipa utjelovio Bruno Marjanović, lik Marije utjelovila je Marija Kovač.

„Na početku kada sam saznala da ću utjeloviti ulogu Marije bio mi je grč jer bojala sam se hoću li to moći, ali onda s vremenom kako su kretale probe, što smo više uvježbavali tekst i glumu, javljala se samo radost i postala sam svjesna koliku čast imam koga ću uprizoriti. Molila sam se Bogu da to sve dobro prođe, da uspijem prenijeti emociju, da se uspijem uživjeti u ulogu“, rekla je Kovač.

U glumačkoj ekipi našli su se i Paula Marjanović i Iva Kovač. „Bilo je posebno, uvijek je posebno glumiti pred petrinjskom publikom, uvijek imam grč, jer to je moja publika, moj grad, ali uvijek je posebno i lijepo. Zapravo tek kada završi cijela predstava onda shvatiš što smo sve napravili, koliko smo toga napravili i kada taj zadnji pljesak krene, srce ti bude puno. Kada vidiš sve te svoje ljude i kada vidiš koliko ima zapravo ljudi u tom našem gradu, bude baš posebno. Ja sam jako oduševljena i jedva čekam Pasiju“, rekla je Marjanović. „Mogu reći da mi je baš drago i ponosna sam što sam dio ovakvog nečeg velikog, nečega što smo pripremili za naš grad i baš sam sretna. Sretna sam jer je i moj sin glumio malog Isusa, to mi je baš drago da je naš Teodor bio mala beba Isus“, dodala je Kovač.

Ovim glazbeno-scenskim prikazom, na kojeg je naša petrinjska publika čekala četiri godine, oduševljeni su bili i sami posjetitelji. „Drago mi je da nakon COVID-a se opet odvija nešto tako pozitivno kao neka nova svjetlost u našem gradu. Našem gradu je potrebno pozitive i tu pozitivu su upravo donijele žive jaslice“. „Večeras je lijepo biti u Petrinji kao i svakog dana. Život ovdje ide dalje, lijepo je vidjeti ovoliko ljudi i Isusovo rođenje u naša srca je donijelo veliku ljubav, bogatstvo. Ponosna sam što sam iz Petrinje i što Petrinja daje ovakvo nešto“. „Meni je bilo predivno. Mi živimo u Njemačkoj i ovakvo nešto ne možemo vidjeti. Stvarno za djecu je ovo super da mogu doživjeti i vidjeti, nešto drugačije. Predivan doživljaj za mene i moju obitelj“. „Ovo je jedna od ljepših priča božićnih koja se u Petrinji događa već dugo vremena. Zahvalio bi se svima, posebice Marijinoj legiji i svima koji se trude oko toga da svake godine taj Božić bude prikazan u smislu žive priče, da su ljudi bliže Božiću. Ipak je to naš najveći blagdan“. „Prekrasno. Zaista je to nedostajalo. Nama poslije obiteljske večere je običaj doći na dječju polnoćku i ovaj scenski prikaz. Zaista ove godine kao nekako normalan Božić“.

Ove godine naglasak teksta, kojega je napisao vjeroučitelj Vlado Sučec, koji je i režirao prikaz, bili su oni maleni, ponizni, koji su mogli primijetiti Isusovo rođenje.

• zivejaslice2412202222
  • zivejaslice24122022223
  • zivejaslice24122022222
  • zivejaslice24122022221
  • zivejaslice24122022219
  • zivejaslice24122022218
  • zivejaslice24122022216
  • zivejaslice24122022214
  • zivejaslice24122022213
  • zivejaslice24122022211
  • zivejaslice24122022210
  • zivejaslice2412202229
  • zivejaslice2412202228
  • zivejaslice2412202227
  • zivejaslice2412202226
  • zivejaslice2412202225
  • zivejaslice2412202223
Mario Gršić

Mario Gršić

Svoj put na Petrinjskom radiju počinje 2009.godine kada prvotno započinje rad u ovom mediju putem Student servisa, a u stalni radni odnos primljen je 2014.godine. Od tada je osim u radijskom eteru i na novinarskim terenima te uređuje i vodi nekoliko emisija. Direktor Petrinjskog radija postaje 2016.godine.

NAJNOVIJE VIJESTI

X