PETRINJA – Na prošloj sjednici Gradskog vijeća Grada Petrinje, vijećnici su između ostaloga raspravljali o prijedlogu Poslovničke Odluke o izmjeni Poslovnika Gradskog vijeća Grada Petrinje. O kakvim se izmjenama radi, pojasnila je Adrijana Nenadić, potpredsjednica Gradskog vijeća, ujedno i predsjednica Odbora za Statut i Poslovnik.
„Tijekom održavanja 14.sjednice Gradskog vijeća u nekoliko navrata je istaknuto da bi se zbog obujma materijala o kojima se raspravlja na sjednicama Gradskog vijeća bilo potrebno povećati rok za dostavu materijala koji je do sada bio utvrđen sedam dana prije početka Sjednice, te da bi se on povećao na 10 dana. Slijedom toga na svojoj trećoj sjednici održanoj 28.listopada ove godine Odbor za Statut i Poslovnik razmatrao je ovakav prijedlog i donio je prijedlog, nacrt poslovničke odluke o izmjeni Poslovnika Gradskog vijeća Grada Petrinje“, pojasnila je Nenadić.
Vijećnici su navedeni prijedlog Poslovničke Odluke o izmjeni Poslovnika Gradskog vijeća Grada Petrinje podržali jednoglasno s 19 glasova za.